Istimewa Shaklee Bulan Oktober 2015 Yang Pasti Buat Korang Bergetar Tulang Rusuk..

Ye banyak sangat yang best bulan ni.. Kat entry ni saya nak share kat korang tentang berapa istimewanya bulan Oktoer 2015 ni.. 

Kalau biasa tu setiap bulan akan ada promosi bulanan dari Shaklee, tapi dalam entry ni korang akan dapt lebih daripada promosi bulanan.. Semua yang bakal korang baca mesti akan buat korang teruje.. Percaya lah sebab semua ni seronok sangat dan semua ini juga bakal berakhir pada hujung bulan ni.. 

Jom kite imbas kembali semua entry yang ohsem sangat dan bakal menggegarkan hati, jantung dan limpa korang.. hehehhe...



Anda berpeluang mendapat diskaun sebanyak 5% untuk setiap satu set di dalam Yes Wellness Sets. HANYA UNTUK BULAN INI SAHAJA.



Berita baik buat ibu-ibu yang bakal hamil, baru tahu anda hamil atau yang sedang hamil. Healthy Prenatal Set ini adalah salah satu daripada set yang terkandung didalam Yes Wellness Sets. Diskaun 5% khas buat anda.. (Anda berpeluang mendapat satu lagi botol Vita Lea jika anda membeli set ni.. HANYA UNTUK BULAN INI SAHAJA.




Sedang menghitung hari menanti ahli baru dalam keluarga? Pastikan Healthy Postnatal Set ini menjadi teman anda semasa waktu berpantang nanti ya. Pastinya set berpantang terbaik untuk anda. (Anda berpeluang mendapat satu lagi botol Vita Lea jika anda membeli set ni.. HANYA UNTUK BULAN INI SAHAJA.



Gemarkan aktiviti sukan dan mahu terus 'fit' tetapi masih tercari-cari makanan tambahan yang sebaiknya untuk tubuh badan anda? Healthy Fitness Set ini amat sesuai buat abang-abang SADO dan kakak-kakak yang gemarkan aktiviti zumba dan sebagainya. Set ini hanya untuk anda diskaun 5%. HANYA UNTUK BULAN INI SAHAJA.



'Sirap Shaklee' ni pon ade promosi juga tau.. Diakaun 5% untuk 2 botol yang anda beli pada bulan ini. Ya bulan ini last.. Bulan depan dah tak de. Cepat sebelum terlambat.



Sangat bertuah sangat buat ibu-ibu yang sedang hamil dan yang baru melahirkan.. Ini kerana dengan setiap pembelian Prenatal dan Postnatal Pack akan memperolehi satu lagi Vita Lea secara percuma. Untung berganda-ganda.



Sempena ulang tahun yang ke 100 pembuatan Vita Lea ini, Shaklee Malaysia menawarkan 1 botol Vita Lea untuk ahli baru yang mendaftar dan membuat pembelian (sekurang-kurangnya 1 produk) dan promosi ini bakal berakhir pada bulan ini. HANYA UNTUK BULAN INI SAHAJA.




PROMOSI BULANAN (OKTOBER 2015)

GLA Complex dan OmegaGuard 
Beli 2 dan anda dapat 5% diskaun.




PROMOSI BULANAN (OKTOBER 2015)

GLA Complex dan OmegaGuard
Beli 7 dengan harga 6 botol (beli 6 dapat 1 PERCUMA)




CLEARANCE SALE!!!
Beli 2 Vita E anda akan dapat diskaun sebanyak 50% (dah macam BUY 1 FREE 1 je). Selagi stock masih ada.. HANYA UNTUK BULAN INI SAHAJA.





PROMOSI BULANAN (OKTOBER 2015)

Vita Lea Fir Children
Beli 4 dengan harga 3 botol (beli 3 dapat 1 PERCUMA)


Hehehehe.. banyak gile kan yang boleh buat korang rase bergetar tulang rusuk sampai ke tulang lutut.. hehehhe..


 Jika anda berminat dengan vitamin Shaklee jangan segan silu untuk menghubungi saya. Anda juga boleh mendaftar untuk menjadi ahli Shaklee dan anda juga berpeluang mendapat Vita Lea secara PERCUMA!!! (selagi masih dalam promosi)

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥hidawati.kadiso@gmail.com
♥eda83.blogspot.com
♥www.facebook.com/edaejaishop


Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



Klik DISINI UNTUK TUTORIAL membeli secara online.



1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...