GLA Complex Untuk Wanita Dan Kehamilan




Berkahwin sudah bertahun-tahun namun masih belum dikurniakan cahaya mata.. Itu perkara biasa.. mungkin ketentuan Allah dan dugaan dariNya.. kita harus menerima dengan hati yang terbuka dan pasti ada hikmah disebalik kejadian.. 


Tetapi sebelom kita menyerah lebih baik kita cuba untuk mengenal pasti masalah yang biasa dialami.. (Lebih kepada masalah wanita, tidak dinafikan kaum lelaki juga mempunyai masalah ketidaksuburan dan akan saya kupas di enrty yang lain)
  • Waktu subur yang tidak tetap
  • Hormon yang tidak stabil
  • Dinding rahim yang nipis
  • Masalah berkaitan PCOS
  • Dan lain-lain


Antara masalah yang kerap berlaku adalah ketidakkeseimbangan hormon.. maka masalah seperti PCOS juga akan datang.. waktu haid yang tidak teratur akan mengakibatkan waktu subur yang susah untuk ditentukan..

Persenyawaan jadi sukar terjadi kerana waktu subur yang susah ditentukan kerana telur wanita hanya mampu bertahan dalam 1-2 hari sahaja.. Oleh itu seharusnya kita tahu bilakah waktu subur agar lebih mudah untuk kita mendapat zuriat..



Bilakah waktu subur??



Kiraan waktu subur lebih mudah dilakukan jika kitaran haid seseorang itu tepat 28 hari seperti kitaran di atas.. Mengikut kitaran di atas masa yang sesuai bersama suami untuk mendapatkan zuriat adalah pada hari ke 11 hingga hari ke 15 kerana ovum (telur wanita) akan keluar pada hari ke 14.. 


Selain dari itu GLA Complex juga dapat membantu anda dalam masalah ketidakseimbangan hormon.


GLA Complex dapat membantu dalam ketidakseimbangan hormon.. Ia diperbuat daripada bunga borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO (Evening Primrose Oil). Borage juga adalah 3 kali lebih bagus dari segi biovailibiti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrakkan GLA dari borage yang ditanam secara organik.

Sebanyak 300mg GLA (Gamma-Lilolenic Asid) tang terkandung di dalam setiap kapsul GLA Complex yang mana ia adalah sumber terbaik Omega-6. GLA Complex juga digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E. Oleh sebab itulah sesiapa yang yang mengambil GLA Complex dapat memperbetulkan hormon dan dapat juga melincinkan kulit wajah kerana terdapat juga vitamin E di dalam GLA Complex..

Berikut adalah testimoni pengguna GLA Complex yang telah hamil dan bebas dari Cyst..


Puan Ana yang dah berjaya hamil.. Alhamdulillahhh..


Puan Fi yangada masalah cyst juga dah bebas dari masalah tersebut..


Bagi yang merancang untuk mendapatkan zuriat, amat digalakkan makan bersama B-complex.. BComplex sudah dilengkapi denga asid folic dan asid folic sangat penting semasa persediaan untuk hamil.. Ia juga digalakkan diambil dalam tempoh 3 bulan sebelum kehamilan.. Pengambilan B-Complex sangat baik diteruskan semasa trimester pertama untuk kesihatan janin, mengelakkan kecatatan pada janin dan dapat menjaga kesihatan rahim ibu.. Seterusnya anda boleh mengambil set untuk TRIMESTER PERTAMA..



Pengedar Shaklee kawasan Taman Segar, PGA Cheras, Bandar Tun Hussein Onn, KL Sentral dan kawasan berhampiran..

Eda Ejai
013-3976474


Sebarang pembelian boleh dilakukan dengan menghubungi saya.. Jika malu atau segan anda boleh terus klik ke gambar di bawah untuk order.. klik klik aje.. =D











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...