Promosi Shaklee Julai 2014: Beli 6 Percuma 1 Vivix


Semalam lagi saya dah dapat tahu tentang pemberitahuan dari pihak Shaklee.. Seperti mana yang anda sedia maklum, pasti setiap bulan Shakle akan membuat Promosi Beli 6 Percuma 1 dengan memilih salah satu dari rangkaian produk-produk kesihatan Shaklee.. Jika bulan lepas giliran Vitamin E Complex, maka untuk bulan ini tiba pula giliran VIVIX. 



Ini la Vivix yang diperkatakan.. comel je kan.. hehehhe..

Sudah pasti ramai yang akan gembira bila mendapat tahu tentang promosi bulan ini.. kenapa saya kata ramai yang gembira??? kerana Vivix merupakan produk PALING MAHAL dalam produk nutrisi Shaklee.. Pasti ramai yang rasa untung berbaloi-baloi kerana boleh boleh beli dengan lebih jimat sehingga 20% (itu pon kalau join jadi ahli la) sebab harga asal Vivix ni adalah RM 475.00 sebotol.. mahal kan.. tapi untuk bulan ni promosi beli 6 percuma 1 dapat menambahkan lagi keterujaan semua orang termasuklah saya.. hehhehe.. jangan segan-segan nak hubungi saya kalau nak tahu lebih lanjut tentang promo dan bagaimana menikmati harga yang lebih jimat ye..

Apa yang dapat saya simpulkan tentang vivix adalah produk anti-penuaan yang mendapat sambutan yang begitu memberangsangkan.. Vivix juga sangat disukai sebab ia adalah antioksidan yang paling superb yang boleh menjadikan anda awet muda..

Info lanjut tentang produk ini boleh diperolehi di SINI



Nota kaki~~Shaklee macam tau2 je semua org nak cantik di pagi raya.. best betul promo ni kan.. hehhehe..


Eda Ejai SMS/WhatsApp 013-3976474


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...