Shaklee Shaker in Coral Orange Untuk Keahlian Baru dari 13 Julai - 31 Ogos 2017..



Yeayyy.. Ada berita baik buat yang dah berniat nak join jadi ahli Shaklee.. Ye la, daripada beli harga retail setiap bulan, lebih baik kita jadi ahli saja.. betol tak??


Nak nangis akak tengok poster Shaklee ni.. Kenapa Shaklee kejam buat akak macam ni.. akak dah la penggemar pink oren gini.. kecik hati akak tau.. 

Ya, poster kat atas ni tak menipu.. ianya benar belaka.. kalau korang jadi ahli Shaklee dalam tempoh 13 JULAI hingga 31 OGOS 2017 korang dapat beli Shaker Shaklee yang super cantik ni dengan harga RM19.08 sahaja tau.. (Harga asal RM33.90)..


Tetapi dengan syarat korang perlu beli barangan Shaklee sekurang-kurangnya 100uv dalam satu resit.. Mudah je kan.. beli set hamil atau set besalin pon dah boleh dapat 100uv lebih dah tu.. 

Untung sangat la pada sesiapa yang jadi ahli sekarang..  sebab akak pon tak dapat nak beli shaker Shaklee ni tau.. serius jeles akak..

 Semoga bermanfaat ya..  

Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...