Kenapa Eda Suka Tulis??




Kenapa saya suka tulis blog?? name blog pon Eda Suka Tulis.. (eda83.blogspot.my) nak tau tak sebenarnye bila kita berniaga Shaklee menggunakan medium blog, kita memang macam bercucuk tanam..

Nampak tak persamaanya??
Kalau dengan bercucuk tanam kita akan dapat hasil lambat. Nak dapat hasil bukannya kita tanam hari ni dan esok boleh tuai. Nak tanam taugeh pon makan masa beberapa hari juga kan.. inikan pula nak tanam kelapa sawit..

Sama juga la konsepnya dengan blog. Kalau anda tulis blog hari ini, kadang kala belum tentu orang nampak hari ini sebab blog korang pon belum 'mesra google' lagi.. kalau setiap hari korang update blog 3 entry percaya lah, dalam masa sebulan blog korang akan masuk dalam 1st page carian google..

Jadi mulakanlah dengan menulis blog.. sebab saya dulu pon asalnya rase segan nak menjual kat fb.. biase la kan, sesiapa pon kalau tak de pengalaman nak menjual memang rase segan. DAn atas rasa segan tu saya tulis blog supaya orang yang bace tu bukan dari kalangan kawan2 yang saya kenal. Tapi lama kelamaan baru saya ada keberanian nak post link blog saya ke wall fb.. lantak la kan.. bukan derang nampak muke saya pon.. apa yang penting saya cuma nak kongsikan kebaikan.. semoga apa yang saya kongsikan tu dapat dimanfaatkan oleh orang lain juga. yang pasti setiap entry blog saya terus kekal di carian google kalau ade orang yang mencari..

Dalam shaklee semua orang ada peluang untuk berjaya.. sesiapa sahaja mampu untuk mendapat pendapatan bulanan 4-5 angka sebulan.. malah 6-7 angka pon anda boleh dapat.

Langkah pertama apa yang perlu anda buat adalah tulis blog.. tak perlu malu.. kita kongsikan perkara yang baik. Produk yang dipromosikan pon selamat digunakan dan terbukti berkesan melalui Landmark Study.. dan paling penting produk Shaklee ada sijil halal yang diperbaharui setiap tahun.. apa nak takut.. kita bukan nak jual dadah..

Tak perlu tunggu lama lagi.. sebab hidup ni cuma sekejap.. mungkin esok atau lusa kita dah dipanggil Sang Pencipta.. jadi apalah sangat dengan apa yang kita lakukan sekarang ni untuk orang-orang disekeliling yang mungkin mereka lebih memerlukan vitamin Shaklee ni tetapi mereka tak tau pon anda adalah salah seorang yang menjual..

Terus kongsikan kebaikan.. bukan hanya untuk disini, tapi sahamnya mungkin anda akan dapat di'sana' juga..

Dan dengan ini saya ingin sangat mencari 30 individu yang betul-betul nak serius berbisnes Shaklee, kurang beralasan, gigih, rajin menulis blog dan mempunyai laptop/pc sendiri.. saya akan bimbing anda supaya anda boleh menjana pendapatan walau hanya duduk dirumah tanpa keluar bekerja..

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...