Selamat Hari Wanita Buat Semua Wanita Seluruh Dunia..



Sebenarnya tak ingat pon yang hari ni Hari Wanita.. Sebab dah terbiasa 'everyday is women day' hehehhe.. boleh gitteww.. Tapi pepagi tadi bila bukak Google ade nampak gambar atas tu.. Ooowwhhh.. hari wanita rupenya hari ni.. 

Ye sempena Hari Wanita hari ini eda nak cerita la sikit pasal set yang paling special buat kaum hawa ni.. 


Kenapa eda kata sangat istimewa?? Kerana wanita adalah sangat kompleks.. Dari segi emosi, tubuh badan dan lain-lain lagi.. Wanita yang menempuh proses mengandung dan wanita juga yang terpaksa berhadapan dengan proses kelahiran anak.. Ianya pasti bukan tugas yang mudah.. Namun wanita tetap mampu menggalas tanggungjawab yang diberikan dengan sebaik mungkin.. Tidak ketinggalan juga buat wanita zaman kini yang banyak membantu ekonomi keluarga disamping dapat memajukan negara ke peringkat yang lebih tinggi di mata dunia.


Ingatkah anda bahawa wanita melalui pelbagai fasa dalam kehidupan mereka.. Wanita juga memang terdedah dengan pelbagai masalah kesihatan sepanjang kehidupan mereka.. Sedari mereka akil baligh, kemudian semasa pra-kehamilan, semasa sedang hamilpra-menaposmenapos dan akhir sekali apabila selepas menopos.. kesemua peringkat hidup seorang wanita pasti akan menghadapi masalah kesihatan..

Antara masalah yang sering kita lihat adalah seperti senggugutmasalah kulitrambut gugurhaid tidak teratursakit sendi dan lain-lain lagi..


Bagi wanita yang bekerjaya kesihatan amat penting.. perlu bekerja di pejabat dan kemudian pulang ke rumah  menyambung kerja-kerja di rumah pula.. Tetapi bagi ibu-ibu yang menguruskan rumahtangga juga jangan dilupa.. Meraka juga bukan duduk senang lenang silang panggung di rumah.. Kesemua perkara harus diuruskan.. Anak2 juga mesti dipersiapkan.. makan, minum, pakai juga mereka harus rapikan.. Oleh itu wanita harus menjaga cara pemakanan dan memerlukan supplement tambahan agar kesihatan dapat dikekalkan..

Oleh yang demikian Shaklee ada menawarkan produk yang sangat bagus untuk memenihi keperluan wanita pada semua peringkat kehidupan mereka. Produk yang saya katakan adalah  Women's Health Set..   



Set ini terdiri daripada:

GLA Complex 
GLA telah digunakan secara tradisional untuj keselesaan semasa kitaran bulanan atau haid termasuk dapat melegakan kesakitan (Period Pain), sakit kepala, ketidakselaan termsuk juga simptom pre-menopos.

OsteMatrix 
Wanita perlu menitikberatkan kesihatan tulang meraka. Dianggarkan sejuta rakyat Malaysia kurang kesedaran berkenaan bagaimana untuk mengekalkan tulang yang sihat, Mengambil kalsium, magnesium, vitamin D dan zink, cupper dan mangan dalam diet harian dapat membantu dalam pembentukan dan penyelanggaraan tulang dan gigi yang sihat.

Omega Guard
Merupakan asid lemak omega 3 yang dikenal pasti dapat memberi sokongan nutrisi bagi menyokong tahap kolestrol yang baik sekaligus menjadikan jantung sihat.


Kebaikan dalam Women's Health Set ini adalah:

- Melegakan sakit-sakit sendi.
- Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.
- Menggalakkan tulang yang kuat.
- Menggalakkan kulit yang cantik.
- Membantu melegakan simptom senggugut dan menopos.

Kesihatan adalah anugerah yang tidak ternilai.. Wanita adalah susuk kiri kaum adam, srikandi negara dan tunjang kepada kasih sayang keluarga.. Kerana itulah wanita perlu mengambil berat tentang kesihatan meraka.. Tahniah buat semua wanita di Malaysia dan Selamat Hari Wanita!!!

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...