Cecair Pencuci Paling Best Di Abad Ini.. BASIC H..


Kalau nak diikutkan memang dah lama pakai Basic H ni... sejak mula tersuka tanpa sengaja dengan dengan supplement Shaklee, teringin juga nak cuba produk Shaklee yang lain..

Buat pengetahuan korang, banyak sangat kegunaan basic h ni.. korang google je la..mesti jumpa.. tapi antara kegunaan yang biasa saya gunakan adalah cuci dinding.. biase la dik non anak2 kecik ni berseni sangat sampai dinding pon nak dijadikan tempat melepaskan kreativiti.. alhamdulillah segala creyon dapat hilang bile sental dengan basic h.

Dapur pon saya suka mengemas dengan basic h.. dari dapur yang dulu sampai la dapur yang sekarang pon masih setia dengan basic h.. kenapa sula basic h di dapur?? Sebab basic h ni kalau kita terspray ke makanan pon tak pe.. ini kerana basic h bukan racun dan sangat selamat digunakan.. 

Nak mengemop rumah pon saya gunakan basic h.. die best sebab letak beberapa titik ke dalam baldi berisi air pon dah cukul dan korang akan terkejut kalau nampak buih die banyak sangat walaupun guna sikit je basic h.. dan tak perlu bilas pon.. 

Apa tunggu lagi?? Nak raya ni sesuai sangat la basic h ni untuk rumah korang.. pastikan bahan pencuci kat rumah korang tu selamat digunakan dan dari bahan2 semulajadi..

Nak order?? 
🌷EdaEjai
☎013-3976474

#tsunamishaklee
#teamrock
#basicH
#Shaklee
#liveamazing

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...