Vita C Plus Chewable Sudah Ada Dipasaran..

Bulan March yang lepas ade pengumuman dari pihak Shaklee Malaysia yang mana Vita C Chewable (lebih dikenali dengan Vitamin C untuk kanak-kanak) tiada di pasaran.. 

Dan pada 29 April 2016 Vitamin C Chewable telah pon kembali menemui anda.. seronok rasenya sebab anak eda pon dah lame order nak vitamin  C ni.. baru ni la dapat membeli.. anak-anak ni kalau tak dapat makan vitamin C dalam sehari memang macam tak best je.. lagi la kalau diberitahu yang vitamin c dah habis.. mula la moncong mulut die macam boleh sangkot baju.. hehehhe..



Oleh itu kalau sesape yang kat rumah die dah kehabisan stock vitamin C untuk kanak-kanak ni boleh la dapatkan vitamin c anak-anak anda pada SID yang berdekatan dengan anda.. kalau nak beli ngan eda pon boleh.. tak de masalah.. 

Harganya pula tak de yang berubah.. masih tetap sama RM39.75 (with GST) dan RM37.50 (without GST).. dan yang paling penting Exp date 2 Sept 2017.. lambat lagi nak Exp.. dalam setahun lebih lagi.. kalau nak borong 3-4 botol pon sempat lagi nak habiskan..


Jom lengkapkan vitamin kat dalam rumah korang.. dan pastikan vitamin tersebut dari sumber semulajadi.. Say NO to Synthetic Vitamin..

Semoga bermanfaat ya..  


Jangan segan silu untuk menghubungi Eda untuk membeli produk Shaklee atau anda juga saya boleh daftarkan untuk menjadi ahli Shaklee.. Jangan malu-malu ya.. 

Kalau nak semak harga produk Shaklee boleh 
klik sini --> Harga Produk Shaklee

Eda Ejai
♥Shaklee Independent Distributer [ID No : 888 102]
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 013-397 6474
♥1642 8561 0089 Maybank Nor Hidawati

Saya juga mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja gambar eSELL dibawah dan ikut arahan yang diberikan. =D





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...