Apakah Omega Guard??

Ye.. ramai dah orang dok sok sek sok sek pasal Omega ni.. lagi-lagi Omega Guard dari Shaklee.. sebab Omega Shaklee memang antara produk yang terlaris di pasaran..

Tetapi mungkin ramai lagi yang belom tau pasal Omega ni.. tak pe.. nanti eda cerita sekit pasal Omega Guard ni ye.. 

Omega Guard Dari Shaklee ni sebenarnya diekstrak daripada ikan-ikan laut sejuk.. antara contoh ikan yang digunakan adalah herring, makerel, sardin, anchovies yang berada di perairan negara Jepun.. dan ianya bukan daripada hati minyak ikan..

Untuk pengetahuan kawan-kawan, Omega Guard daripada Shaklee ini tiga kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan.. 

Omega Guard Shaklee ini juga mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi yang merupakan minyak ikan paling tulen di dunia.. Asid lemak Omega 3 itu termasuklah  EPA, DHA, ALA dan banyak lagi..

Dan satu kajian terhadap Omega Guard telah dijalankan dan hasilnya Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega-3 EPA dan DHA..




Shaklee meggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard.. Ia dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengektrak asid lemak omera-3 yang paling tulen dan yang paling semulajadi sementara meyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl) yang merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik..

Okey.. setakat ini dahulu cerita eda tentang Omega Guard.. Nanti eda sambung lagi di entry akan datang ye.. 

Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

Eda Ejai
 Shaklee Independent Distributor [ ID No : 888 102 ]
 Contact No | WhatsApp/SMS :013 3976474
 Email : hidawati.kadiso@gmail.com
 Laman web: edaejaishop.blogspot.com
 Page : http://www.facebook.com/edaejaishop

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...